Reis en verblijf San Remo - Reisverslag uit San Remo, Italië van Marja Zee - WaarBenJij.nu Reis en verblijf San Remo - Reisverslag uit San Remo, Italië van Marja Zee - WaarBenJij.nu

Reis en verblijf San Remo

Door: Marja van Meeuwen

Blijf op de hoogte en volg Marja

05 September 2016 | Italië, San Remo

Gisteren goede reis gehad. Wel wat vertraging met vliegtuig maar uiteindelijk toch weer wat tijd ingevlogen. Met backpack op mijn rug, maar eens buiten kijken of ik het station in Nice gevonden kon krijgen. Dat was even lastig omdat de wegen rondom het vliegveld waren opgebroken.
Op het schattige ouderwetse station trof ik een hele vriendelijke dame achter het loket die mij ook gelijk het kaartje voor de terugreis verkocht, het kan maar geregeld zijn :-)
Na een overstap in Ventimilia kom ik dan aan in San Remo.
Eerst even bijkomen op mijn airco gekoelde hotelkamer, inmiddels had ik het namelijk best warm gekregen. Temperatuur 30 graden en erg benauwd.
Na een snelle douche wilde ik toch nog even in de haven gaan kijken voordat het donker werd. Dit bleek niet moeilijk te vinden. De haven ligt vol met enorm veel joekels van jetset boten, het lijkt wel Monaco. De "Pelagos" ook gevonden. Ondanks zijn 22 meter toch zo'n beetje de kleinste boot tussen al die reuzen. Lekkere pizza gegeten op terrasje in de oude binnenstad en mijn bed in.
Vanochtend was het goed wakker worden. Heerlijk ontbijtje met de door de hoteleigenaar vers gemaakte cappuccino. Ontbijten was mogelijk in de mooie ontbijtzaal binnen (foto), of in de leuke tuin (foto), wat ik natuurlijk heb gedaan.
Vandaag nog even de stad in en dan de boot op, Ik ben heel benieuwd, wordt vervolgd.....

  • 05 September 2016 - 11:31

    Corrie 1:

    Het lastigste is achter de rug. Ziet er leuk uit allemaal. Een behouden vaart gewenst.
    Groetjes,
    Corrie 1

  • 05 September 2016 - 11:43

    Annie:

    Hoi Marja, wat fijn....je bent er! Nu mag het grote genieten gaan beginnen! Ik mis je nu al

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marja

Actief sinds 11 April 2015
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 14471

Voorgaande reizen:

19 Juli 2017 - 09 Augustus 2017

Thailand rondreis

04 September 2016 - 11 September 2016

Walvissen en Dolfijnen Middellandse Zee

25 April 2015 - 11 Mei 2015

Costa Rica

Landen bezocht: