Doorreis naar Playa del Coco - Reisverslag uit Playa Hermosa, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu Doorreis naar Playa del Coco - Reisverslag uit Playa Hermosa, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu

Doorreis naar Playa del Coco

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

02 Mei 2015 | Costa Rica, Playa Hermosa

Na afscheid genomen te hebben van de ontzettend vriendelijke zoon des huizes Anthony zijn we vertrokken vanuit Monteverde richting Playa de Coco. Wat een rit! De eerste 30 km off road steil berg af over gaten, kuilen, rotsen etc. Een tocht door schitterend landschap in de bergen en wat een uitzichten. Hierna vervolgden we onze weg opnieuw over de route 1 de Pan American Highway. Het was een rit van in totaal 150 km waar we uiteindelijk bijna 5 uur over deden (inclusief 2 stops). Wegopbrekingen, drukte en een keer verkeerd rijden en dat met een temperatuur van 38 gr. was redelijk vermoeiend.
Maar, we zijn aangekomen in Playa del Coco, opnieuw een prachtige verblijfplaats aan de Golf van Nicoya in een resort met prachtig zwembad. Eerst maar weer even afkoelen en morgen kijken we weer verder.