National Parc Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu National Parc Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu

National Parc Manuel Antonio

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

29 April 2015 | Costa Rica, Manuel Antonio

Vandaag National Parc Manuel Antonio bezocht. Vanochtend vroeg opgestaan. Er worden maar 600 personen per dag in het park toegelaten dus wilden we er graag vroeg zijn. Ook was het prettig de ergste hitte voor te zijn, hoewel het toch nog erg heet en vooral vochtig is, maar dit went wel snel. Samen met een stel uit New York gingen we met gids Lenny het park in. Dit hadden we erg getroffen, hij wist enorm veel dieren te spotten, hoe klein ook en hij kon er erg geanimeerd over vertellen. Na een rondleiding van tweeënhalf uur konden we de rest van de dag nog zelf verder invullen. We werden, na overhandiging van onze Nederlandse dropjes door Lenny achtergelaten op een bijna geheel verlaten "bounty strand", waar we konden snorkelen. Vervolgens zijn we op eigen gelegenheid het park nog een keer in gegaan. Wat we vandaag allemaal aan dieren en planten hebben gezien is onbeschrijflijk, teveel om op te noemen. Diverse apen, leguanen, kolibries, hagedissen, luiaards, allerlei prachtig gekleurde vogels, vleermuizen etc. etc....

• 29 April 2015 - 08:20

Hennie:

Fantastisch mooi, dit verslag is ook net of wij het meemaken, heel fijn.

• 29 April 2015 - 12:03

Wim En Wendy:

Ha luitjes,
    Zo te lezen vermaken jullie je goed daar.
    Veel (kijk) plezier nog! !!

Groetjes wim en Wendy

• 30 April 2015 - 09:36

Anika:

Lieve vier,

Prachtig hè!!! Het is overweldigend mooi en bijzonder daar. Veel plezier!!