Op doorreis naar National Parc Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu Op doorreis naar National Parc Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Marja Zee - WaarBenJij.nu

Op doorreis naar National Parc Manuel Antonio

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Marja

27 April 2015 | Costa Rica, Manuel Antonio

Vanochtend vertrokken uit San Jose richting Quepos. Eerst even boodschappen gedaan. Autorijden vergt hier even de nodige aanpassing, maar gelukkig hebben we een hele goede chauffeur en went het snelt.
Ik had het niet zo zeer verwacht, maar toch schokkend om de sloppenwijken te zien. We rijden door een hele wijk met hele armoedige "hutjes", confronterend.
Via een prachtige route door bergachtige jungle en oliepalmplantages, zien we onderweg voor het eerst de Pacific Ocean. Vervolgens zetten we onze reis voort richting Quepos, waar we uiteindelijk arriveren in Parc National Manuel Antonio. Wederom een prachtig hotel aan de oceaan (zie foto). De vochtige hitte is hier behoorlijk overweldigend, daarom vandaag even rustig aan, lekker gezwommen en morgen het National Parc bezoeken, wordt werderom vervolgt.... Nu eerst lekker eten!